Flekbus je ve skutečnosti pouze prázdná skořápka, naplněná spekulativním kapitálem. Cílem tohoto "dopravce" není rozvoj trhu a blaho zákazníků, ale vyssátí trhu. Úroveň servisu mohla mnohým napovědět. Pokud se jim podaří trh zlikvidovat, svůj podíl na trhu snadno přeprodají a půjdou dál. Čeští pepíci, co nejdřív uspořili svých pár šušňů, zaplatí o to víc. A to svému novému monopolnímu dopravci. Tyhle firmy může podporovat jen duševně slabý.
Ne cena, ale pohodlí rozhoduje o tom, zda pojedu Flixbusem nebo Regiojetem nebo s ČSAD.
Flixbus jednoznačně vyhrává. Dá se tam sedět, dají se natáhnout nohy, člověk se může i otáčet a hlavně se tam dá v klidu spát. Musím jezdit každý den jednu hodinu do práce a jednu hodinu zpět, takže to u mne Flixbus vyhrává na plné čáře. I kdyby byl trochu dražší než Regiojet, dal bych mu přednost.
No to nevím, jel jsem z Plzně do Prahy žluťákem a z Prahy do Lipska zeleňákem. A komfort se tedy vůbec nedá srovnávat. Regiojet je jednoznačně pohodlnější. Navíc u Flixbusu 20 minut sem dvacet minut tam, to se vůbec neřeší. V obou směrech spoždění.
Líbí se mi "střet s Jančurou". :-) Jaký ? :-)
Veškerá konkurence jezdí v Brně na Zvonařku. Jen Flixbus tam, kam jezdí jen Jančura: ke Grandu. Mohl by mi někdo vysvětlit, jak je to možné, ledaže by se Flix dohodl s Jančurou ? :-)))
Takže v Evropě vzniká monopol díky dumpingovým praktikám velkých firem a nikomu to nevadí. Pokud existuje nějaký antimonopolní úřad a programy podpory malých firem, měl už dávno zakročit.
Jinak totiž brzy nebude Regiojet ale jedna monopolní firma, kde už cena ale především kvalita služeb nebude tlačena konkurencí. Kdybych jezdil busem podpořil bych dnesnRegiojet.
Zasáhne se jen pokud konkurence slíbí, že bude sypat víc, než monopolní firma...
Žlutý Spasitel si nyní užívá medicíny, kterou dříve tak rád ordinoval jiným.
Ještě kdyby tak Jančurovi chcípla koza, to by bylo radosti!