Vyplývá to z informací, které zveřejnil na svých webových stránkách Český telekomunikační úřad. "Povinnost nabídnout možnost účtování paušálu za telefon formou velkoobchodní nabídky konkurenci zavádí nedávno vydané opatření ČTÚ.
Nepředpokládáme, že by byl o nabídku ze strany konkurence nějaký výraznější zájem," řekl výkonný ředitel Telefóniky pro regulaci David Šita. Měsíční paušál i hovorné nepodléhají od tohoto roku cenové regulaci úřadu. Jednotlivé položky ceníku však musejí pokrývat vynaložené náklady.
Právě měsíční paušál se v minulých letech pod náklady pohyboval. K poslednímu
vyrovnání Telefónica přikročila letos na jaře, kdy například základní tarif Standard podražil na 403 ze 329 korun. Cena hovorného naopak poklesla. Telefónica O2 v tuzemsku provozuje 2,8 milionu pevných linek, což je zhruba o sedm procent méně než před rokem. Firma má zároveň téměř 4,8 milionu uživatelů mobilních telefonů.
Paušál za telefon bude moci vybírat i konkurence
Praha -
Měsíční paušální poplatek za pevnou linku bude moci inkasovat i konkurence Telefóniky O2. Zákazník, který má pevnou linku od Telefóniky, ale využívá služby jiného operátora, tak již nebude muset platit zvlášť za pronájem linky a zvlášť za volání či další služby.
Telefonica, dříve Český Telecom foto: Jan Zátorský, Lidové noviny
Lucie Zelinková: Nikdy jsem se tématu mateřství věnovat nechtěla. Všechno je jinak
Moje témata patří snad k těm nejvíce nepopulárním, která ve společnosti kolují, říká v podcastu Netabuj knihomolka, influencerka a maminka malé...