"S touto čtvrtou továrnou se výrobní kapacita DPCA vyšplhá na 1,1 milionu vozidel (ročně)," uvedla společnost PSA, která se letos dohodla na kapitálovém propojení s firmou Dongfeng. Posílení vzájemné spolupráce má ztrátové francouzské automobilce pomoci snížit její nadměrnou závislost na evropském trhu.
V dubnu akcionáři PSA na valné hromadě schválili zvýšení kapitálu o tři miliardy eur (82 miliard Kč). K němu přispějí Dongfeng a francouzský stát, kteří tak získají v PSA po 14 procentech. PSA je po německém Volkswagenu druhým největším výrobcem aut v Evropě. V České republice má společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota.
Čína v roce 2009 díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa. Přední světové automobilky se snaží expanzí v Číně a na dalších rozvíjejících se trzích kompenzovat slabší poptávku ve vyspělých zemích.