formou tzv. franšízu není nic nového, a v Evropě neobvyklého - jde o běžnou službu která pomáhá zákazníkům dostat se k zásilce co nejdříve. Problém je v tom že menagement pošty přechod služeb včas a dostatečně neprojednal, a tak nikdo z dotčených neměl relevantní informace o co vlastně jde. Jiná věc jsou bankovní služby která ČP poskytuje, tam bude řešení asi složitější. A mimochodem - to ilustrační foto je směšné - tejegramy neexistují již cca 2 roky ....
tak až půjde pro maso, ať se zastaví to podepsat...
Magoři (převzato ze zdroje K.Š.). Zblázlil se management Pošty s.p.? Jsou dnes poslanci opravdu neschopní býti zástupci občanů v příslušných obcích? Copak nechápou smysl poštovních služeb? Či jen vidí tabulku nákladů a dle této se rozhoduje? I soukromé firmy jsou v pozici, že zajišťují služby pro zákazníky, kteří mu nepřinášejí zisk v nosných 20% zákazníků. Působení firem není jen ve sféře zisku, je to sice hodně důležitý parametr, ale není jediný.
Navíc i prodavač bude mít "náklady", navíc to bude diletant, pokud nebude vyškolen a zavázán poštovními předpisy, což přinese další náklady.