No jaký div...Předák odborů Povšík nejdřív vymáčkne z Němců platy a výhody, jaké mimo Německo nejsou zvykem....a pak kritizuje plány automobilky na přesun výroby do zahraničí, za levnější pracovní sílou...;-))) Jak nechápou ti lidi v kolonii, že jsou v kolonii...;-)))
Rozdíl mezi Škodou a Dácii si možná snaží definovat vlastníci vozů Škoda. Pro nás ostatní v tom žádny rozdíl není. Škoda je předřazena bída. Skutečně auto je někde jinde.
Jak jste,pane Shäfere,vypočítal,že Škodě auto je 120 let?Nějak nechápu,jak může být 2020-1925 120.Asi ksem chodil do špatné školy.
Reknete tomu predakovi, ze Cesko furt pretahuje nemecke firmy pod cenu do Ceska. A to mu je samozrejme jedno . To je holt kapitalismus. Sroubovat umi i jini a levneji.
Povšík, skoč na linku a makej
Vyroba vetsiny modelu Skoda skonci predevsim proto, ze se je nevyplati vyrabet ve verzi elektro a jina auta nez elektro VW vyrabet nebude.
Skodovka je predsa nemecka fabrika so zahranicnymi robotnikmi umiestnena v cechach :).
Snad si predsa nekupia fabriku aby si zlikvidovali vlastne znacky.
Panovi z odborov treba len pripomenut, ze v case ked skodu vw kupoval tak vyrabala len "eastern european shit", ktory uz nechceli kupovat ani bratia z vychodu. Boli to Nemci ktory fabriku postavili na nohy a ich obrovske investicie - mimochodom aj do reklamy ...
Ak odbory akceptuju, ze sa vyraba v cechach Seat, tak musia akceptovat ze sa bude skoda robit aj v inych krajinach - je to na majitelovi koncernu a momentalnej vytazenosti inych zavodov v ramci koncernu. Z tohoto dovodu si laskavo opravte ten nezmysel v clanku, ze skodovka vyraba v Bratislave ! Vyjadrenie "prostrednictvom koncernu" je matuce nakolko stavia skodu do postavenia, ze ona by mala rozhodovat kde sa budu auta vyrabat... Iba ze by cielom toho clanku bolo prave toto :)
Dnes som dokonca čítal, že nový Passat a Superb vyvinuli Česi v Mladej Boleslavi :-) No to už nie je ani fantazírovanie. To je už na Chocholouška! Ani v Číne neinvestuje a nemá Škoda svoje závody. Logicky tam VW vo svojich spoločných montážnych linkách s Číňanmi montuje rôzne značky koncernu pre čínsky trh. Značku Škoda kúpil VW už pred 25 rokmi a tak je jeho. A celá Škoda sa montuje zo súčiastok koncernu. Škoda vyvinula akurát tak škrabku na ľad a dieru pre dáždnik. A nie nový Passat. A našiel som ten blábol pre hospodských nacionalistov mimo realitu:
"Výroba Superbu se má podle něj přesunout do závodu Volkswagenu v Bratislavě, bude se tam vyrábět společně s Volkswagenem Passat, oba sbratřené modely vyvinou ve Škodě:
No co si naše vláda myslela,když prodala Škodu Německu?Pokud naše platy se začnou vyrovnávát těm německym tak výroba bude pro Němce málo zisková a tudiž budou hledat jiné státy z levnější výrobou