Lidi nevíte jakou kapacitu má průměrná baterie do elektro auta?
Jsou to jen vlhké sny ekologistů.
Zavírání uhelných elektráren, minimální reálná podpora jádra, nesmyslně předražená dotační podpora nestabilních eko zdrojů a dotační politika mobility je cesta do pekel.
Zelený jsou škodná. A bude to západní svět pořádně bolet a ničit.
Padneme podobně jako Starověký Řím.
Dnes dovážíme uhlí přes půl světa z Austrálie. Co k tomu dodat? Je to ekonomický a ekologický zločin, za který je někdo osobně zodpovědný. Trest ovšem z důvodu 'Brusel' nepřijde.
Podporovat přechod na elektromobily a zároveň zavírat jaderné a uhelné elektrárny, aniž by za ně byla náhrada - to je vskutku geniální strategie!
Bude to asi proto, že na ministerstvech sedí absolventi nepotřebných či přímo škodlivých studijních oborů.
Pro pobavení: Z časopisu ABC v roce 1960: Až bude tobě, pionýre, čtenáři, třicet, pětatřicet let, vzbudíš se do světa, který už v mnohém nebude podoben dnešku. Budovatelé komunismu v Sovětském svazu i u nás budou mít k dispozici moderní automatizované závody, zvládnou zemědělské práce průmyslovým způsobem, budou pracovat šest hodin denně. V té době proniknou hluboko do tajů vesmíru.
To všechno se promítne do každodenního života: 250 milionů tun oceli ročně, hojnost všech prostředků, městská doprava zdarma, bezplatné stravování ve školních a závodních jídelnách, bydlení v prostorných bytech bez nájemného, levné nebo bezplatné turistické základny atd.
Ano, také si na to pamatuji. A umím porovnávat ideologiii tehdejších moskevských a dnešních bruselských bolševiků.
Přenosové sítě jsou připraveny? I student střední elektrotechnické průmyslovky jim spočítá, že kážou bludy, a to jak v instalovaných zdrojích energie, tak na tak zvaných posledních mílích.
Aha, takze na lidi budou cekat elektro ojetiny od 300 tisic, ale to si budou muset k tomu extra koupit od 300 tisic novou baterku
Dopredu hora a zpet ani krok