Středa 9. října 2024, svátek má Štefan, Sára
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Prima se dohodla s Óčkem na společném prodeji reklamy

Média

  7:00
Televize Prima se dohodla s provozovatelem hudební televize Óčko na společném prodeji reklamního času v příštím roce v rámci firmy Media Club. Inzerenti budou moci reklamní kampaně vedle skupiny Prima umisťovat také na třech hudebních stanicích Óčka. Prima současně potvrdila, že dál jedná také se zastoupením tematických stanic Atmedia.

Televize Óčko. foto: Reprofoto

FTV Prima, která ohlásila uzavření smlouvy na zastupování hudebních stanic, dál pokračuje v jednání o obchodní politice na příští rok. "V podzimní sezóně se Primě daří svou původní tvorbou zasáhnout mladší diváky a díky spolupráci s Óčkem v naší nabídce dále posílíme afinity na mladší cílové skupiny," uvedl provozní ředitel FTV Prima Vladimír Pořízek k tomuto kroku. Konkrétní rozložení jednotlivých stanic v reklamním prodeji, stejně jako další detaily obchodní politiky zatím nejsou hotovy. "Jednání s media zastupitelstvím Atmedia i televizí Barrandov stále probíhají," doplnil. Media Club při prodeji reklamy dosud zastupoval vedle Primy i právě TV Barrandov.

ČTĚTE TAKÉ:

"Spojení s Media Clubem pro nás představuje strategickou změnu i na trhu klasické reklamy. Věříme, že trhu dokážeme nabídnout efektivní zásah i atraktivní cílové skupiny a potřebnou image," uvedl Štěpán Wolde, generální ředitel Stanice O, kterou dosud zastupovala společnost Atmedia.

Na konferenci serveru Médiář.cz dnes ředitel Prima Online Daniel Grunt k nové obchodní politice prozradil, že Prima v příštím roce počítá se společným prodejem reklamy v televizi a na internetu. "Je to něco, co jsme dosud nedělali," řekl Grunt. V současnosti se podle něj mění obchodní tým, čemuž předcházelo i zářijové jmenování nového obchodního ředitele, kterým se stal Petr Jelínek. Nabídka reklamy na internetu v rámci balíčku má podle Grunta inzerentům pomoci při zvyšování zásahu jejich kampaní.

Oznámená změna je dalším výrazným krokem na tuzemském reklamním trhu. V pondělí Rádio Impuls oznámilo, že je bude při prodeji reklamního času od příštího roku zastupovat společnost Radio United Services. Po 15 letech tak tuzemská nejposlouchanější stanice odejde od mediálního zastupitelství Regie Radio Music z mediální skupiny Lagardere. Rádio Impuls stejně jako hudební stanice Óčko jsou součástí skupiny Agrofert Andreje Babiše. Naopak televizi Prima a společnost Radio United Services spojuje jméno vlastníka - podnikatele Ivana Zacha. Ve skupině FTV Prima drží poloviční podíl vedle švédského koncernu Modern Times Group (MTG).

Autoři: ,