kolik by magistrát ušetřil stovek milionů, kdyby nebylo tunelu via OpenCard!!!Vzhledem k tomu za kolik by systém pořídil dobrý hospodář, tak se dá říci, že to mohlo být půl miliardy!!!!
Před pár měsíci zavedli na linku 16 nízkopodlažní tramvaje, aby vozíčkářům usnadnili cestování. Nyní změnili její směr, protože v módě mají páteřní linky. Tím přišla Modřanská větev o jeden směr, což je pro vozíčkáře špatná zpráva (jejich nástup se neobejde bez osobní asistence řidiče, takže každý přestup je komplikace - nehledě na navazování nízkopodlažních spojů). Potěšili jistě vozíčkáře jezdící z Řep na Žižkov, protože těm k dosavadní páteřní lince (poloviční interval) přidali ještě onu linku 16 (22 společných stanic).
V podstatě odřízli modřanskou větev od spojení s metrem C (bezpochyby to cestující používali bezmyšlenkovitě a ve skutečnosti o to vůbec nestojí). Možné rozložení intervalů z Modřan se změnilo z 3-3-2 na 4-2-2 a kapacita zůstala stejná, pouze tak Modřany přišly o směr na Národní a posílil se směr na Výstaviště (kolem Magistrátu - to je asi ten důvod). Trasa 'páteřní linky 17' vede kolem Karlových lázní, kde je provoz tramvají veden ve společném pruhu s automobily a doplněn semafory. Takových míst už po Praze moc nenajdete.
http://www.praha4.cz/files/=27731/Info_PID_2009-18.pdf" target="_blank" rel="nofollow">http://www.praha4.cz/files/=27731/Info_PID_2009-18.pdf
Kdo vůbec potřebuje Libeňskej most, hlavně že máme opencard, turnikety v metru a prahu olympijskou
soudruh Bém a jeho řiťolezci si už nahrabali dost, takže teď může jít celá Praha do zadele, to jim je jedno. je to hnus velebnosti, odcházím blejt
V MHD již podruhé Praha ( poprvé osobně Bém z voleje v Plzni na place) koupili nablind škodovácké nové tramvajové nevyzkoušené experimenty. Poprvé tzv. Porsche - nyní leze na světlo boží, že ničí koleje, nemohou projíždět všechny oblouky, kapacitně- prostorově katastrofa. V současnosti objednané experimenty vybrány stejně. První kousek v Plzni museli ztáhnout protože nepočítali s tím, že bude jezdit do zatáčky - mají jen zkušební kolej rovnou. Ve světě je dost renomovaných vyzkoučených typů tramvají od solidních prověřených výrobců (ČKD je už po smrti - takže tam nic) a určitě za solidnější ceny - asi rozhodují jiné faktory.
No četl jsem o krásných, moderních, nízkopodlažních tramvajích ve Vídni, které jsou cemově přinejmenším srovnatelné stěmi novými z Plzně! Tak dost dobře nechápu nákup neodzkoušených z Plzně!
Osm miliard spolknou další a další dálnice, co nejvíc utopit v tunelu Blanka. Na tom se radní a pan primátor spolu se svými kamarády nejvíce napakuje. A socky ať jezdí špinavou MHD...
vyhodit špínu Béma a celou tu modrou bandu zlodějů z okna i s celou Opencard a jejich mafiánskými praktikami - pak se bude šetřit snáze