Ta reklama není špatná. Vtipným bonusem je, že Ceed vpodstatě trumfuje i Octavii. Jsem zvědavá, zda to na "lid" zabere. Já bych naprosto jednoznačně volila Ceed, ale myslím že "vyjeté koleje" budou ještě nějakou dobu fungovat a fabie i se svou hodně přemrštěnou cenou a ostudnými tříválci bude i nadále (druhým) nejrodávanějším vozem v česku (doufám, že to odhaduji špatně...)
Před 14ti lety tehdejší mluvčí Škodovky (Hrabovský?) v TV uváděl, že výrobce Škoda specielně pro českou republiku nastavila nízké ceny (= pro nás, české chudáky). Jelikož ale v tu dobu vtrhl na český trh Opel, koupil jsem si pod dojmem té "reklamy" raději Opla Corsu - nikdy jsem svého rozhodnutí nelitoval. Před shlédnutím té "reklamy" jsem chvíli o koupi škodovky uvažoval.
a pokud Skodovce poklesne prodej, tak se velmi rychle prizpusobi (snizeni ceny) ... zatim si jsou prilis jisti ze spouste lidem ta Skodovka stale staci ... nadruhou stranu snizovani ceny na ukor bezpecnosti a vybavy je kontraproduktivni .... vyndame to ci ono, zapusobime na lidi levnou cenikovou cenou a peknou foteckou (avsak te nejvyssi verze) a nahlodany clovek prijde, stejne vyplazne nekolik desitek tisic navic, az zjisti, ze v tom aute nebude skoro nic ... to je pak ale kazdeho volba, zda na tuto hru pristoupi
Felicie se dokonce jeden čas prodávala v základní výbavě bez baterie, takže novým autem bez příplatku nebylo možné odjet... No a prodávala se. Lidi koupí všechno.
Fascinuje mě dělení automobilů do tříd podle délky vozu. Co to je za nesmysl? Jednoznačným dělením musí být cena!
Ano. Je to stejná hloupost, jako počítat pojistku podle objemu motoru
Škoda bude oslovovat zákazníky kvalitou? To si ten chytrák fandí, ale hlavně lže. S kvalitou těchto zastaralých aut mám přebohaté zkušenosti. Jedno takové mám v garáži v záruce. Už bylo několikrát v opravě v Mladé boleslavi. Té amatérské firmě bych doporučil výrábět marmeládu, to by snad zvládli, i když kdo ví?