Diskuze
Konkurenční boj na české železnici nadchl Wall Street Journal
Děkujeme za pochopení.
K. Stanislav
pseudokonkurenčni boj
Nu nevim zda se opravdu železnice dokaže obejit bez nakladni dopravy a dokaže vydělavat.Leo i Student spolehaji na osobni přepravu a ufinancovavani z cizich zdroju.Kamionova soukroma doprava začina pokulhavat jednak nema zakazky a potom těžko hleda kvalitni profesionaly ktere by zaplatila.Zachranuji je pouze cizinci v podobě zaměstnavatelu v pozadi.Možna pokud by ČD nabidly kamiondopravcum zavedeni kombi přepravy zboži mnohe by se vyřešilo.-Samotna osobni doprava železnici nespasi,a to at soukromou nebo statni.Ale pokud by se stalo,že by statni železnice skutečně skončila tak by se opravdu ukazalo jak jsou soukromnici tento provoz sto zajistit.
J. Holič
Re: pseudokonkurenčni boj
Konkurence mezi nákladními dopravci už funguje delší dobu, o osobní to tak nebylo. Spoj, na kterém je Jančura je nedotovaný. Ale i na lokálních tratích je možné uvolnit možnosti konkurenci.
M. Krátký
jak rád bych cestoval vlakem křížem krážem Evropou
zatím na hory-lyže do Alp jezdíme autem, řídíme rádi a jezdíme rychle - držíme lehce průměr 100 km/hod. raději bychom ale seděli ve vlaku, svoje auto bychom měli naložené v jiném vagoně a zbytek dodrncali v něm. po ujetí oněch 550-800 km bychom byli odpočatí a šli hned na svah - zatím utopie. evropské silnice jsou ucpané TIR kamiony s okurkami z Maroka do Polska a naopak a podobnými blbostmi - to všechno by se mělo přepravovat vlaky EU - to by ale kamionové loby muselo chcípnout, tak jako je chcíplé to vlakové. tak nashle v jiném životě
J. Kos
Re: jak rád bych cestoval vlakem křížem krážem Evropou
Nebylo lepší za bolševika ? Hranice zavřené, nutná žádost o devizový příslib, děti musely zůstat při výjezdu doma a tak by se dalo citovat. Máte roupy, jezdit lyžovat do Alp. Za barákem máte určitě malý kopeček a školení VUML by vám prospělo.