ŽSR po Jančurovom príchode prestali používať obľúbenú mantru, že už 3 roky nezvyšovali cenu cestovného (mne nikto nezvýšil posledné 4 roky plat a flatus je mi to platné :-)). Ak Jančura ostane pri terajších cenách, bude mať stále navrch. Začal som vlani cestovať do Čiech s Regiojetom a z 5 jázd som meškal 20 minút len raz, a to sme stáli niekde za Pardubicami v poli asi štvrťhodinu (údajne z prevádzkových dôvodov - niečo sa robilo na trati). Ak Regiojet nezničí konkurenciu a následne nezvýši ceny, je jednoznačne prínos pre dopravu na Slovensku.
na rozdíl od 60% Jančurových. Otázka : Bude Jančurův podíl na zpožděních také takový, až se nebude jezdit po státem řízených a spravovaných kolejích ???
Prostě celý článek je zase socanská propaganda, že ?
Nikoliv. Stačí se podívat do jízdního řádu. Regiojet si nechal zaregistrovat trasu s více zastávkami a přitom kratší jízdní dobou, než ZSSK. Že je v tom méně rezerv pozná i laik.
Prostě risk, aby mohl tvrdit, že je "nejrychlejší" (ačkoliv pak při započítání zpoždění není pravda).