Pořady na streamovacích službách, jako je Netflix, Amazon Prime Video, HBO Go, Voyo, iPrima a další, sleduje dle průzkumu společnosti Atmedia zveřejněného loni v polovině listopadu 28 procent diváků v cílové skupině 15 až 69 let. Alespoň jednu placenou službu typu VOD (video on demand – video na vyžádání) tak využívají zhruba dva miliony diváků. Na jednoho diváka připadá podle průzkumu 1,44 služby, mnozí si jich tedy předplácí více současně.
Ekonomika
Streamovací nabídka se rozrůstá. Kolik stojí jednotlivé služby a co se vyplatí pro náročného diváka?
Streamovací nabídka se rozrůstá foto: Shutterstock
Služby takzvaného videa na vyžádání mají u českých zákazníků úspěch. Podle listopadového průzkumu si některou ze streamovacích služebpředplácí už skoro třetina diváků. Nadále tedy platí, že tradiční televizní vysílání je populárnější. Ale Netflix a spol. rok od roku sílí.
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...