Streamovací nabídka se rozrůstá. Kolik stojí jednotlivé služby a co se vyplatí pro náročného diváka?

  17:00
Služby takzvaného videa na vyžádání mají u českých zákazníků úspěch. Podle listopadového průzkumu si některou ze streamovacích služebpředplácí už skoro třetina diváků. Nadále tedy platí, že tradiční televizní vysílání je populárnější. Ale Netflix a spol. rok od roku sílí.

Streamovací nabídka se rozrůstá | foto: Shutterstock

Pořady na streamovacích službách, jako je Netflix, Amazon Prime Video, HBO Go, Voyo, iPrima a další, sleduje dle průzkumu společnosti Atmedia zveřejněného loni v polovině listopadu 28 procent diváků v cílové skupině 15 až 69 let. Alespoň jednu placenou službu typu VOD (video on demand – video na vyžádání) tak využívají zhruba dva miliony diváků. Na jednoho diváka připadá podle průzkumu 1,44 služby, mnozí si jich tedy předplácí více současně.

Vstoupit do diskuse (1 příspěvek)
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.