Hybridní vozy kombinují různé druhy pohonu, nejčastěji benzinový a elektrický, což umožňuje úsporu pohonných hmot. Tato auta jsou ale dražší než srovnatelné modely s klasickým pohonem. Toyota je v prodeji hybridních automobilů jasnou světovou jedničkou, konkurence v tomto segmentu trhu se však zostřuje.
Jako první vstoupil na trh hybridních automobilů v roce 1997 vůz Toyota Prius, který je dosud nejprodávanějším vozem svého druhu. V dubnu Toyota oznámila, že již po celém světě prodala více než pět milionů hybridních vozů a očekává další růst.
Expanze automobilek v Číně
Toyota loni zvýšila celosvětový prodej všech svých aut o téměř 23 procent na rekordních 9,75 milionu vozů. Vystřídala tak v čele světového trhu svého amerického konkurenta General Motors, který zvýšil prodej o tři procenta na 9,3 milionu vozů.
Čína v roce 2009 díky silnému růstu prodeje vystřídala na pozici největšího automobilového trhu světa Spojené státy. Přední světové automobilky se snaží expanzí v Číně a na dalších rozvíjejících se trzích kompenzovat slabší poptávku ve vyspělých zemích.