Problémy se objevily přibližně po třetí hodině odpolední a čas úplné nápravy není ještě znám. „Jsme v kontaktu s techniky. Všichni na odstranění problému intenzivně pracují,“ sdělila okolo šesté webu Lidovky.cz Kateřina Šantorová z tiskového oddělení společnosti s tím, že příčinu problémů se bude analyzovat zpětně. Podle ní se jednalo o výjimečnou situaci.
Společnost na internetu také zanechala návod, jak se v případě nouze dovolat na linku 112.
„Pokud byste potřebovali volat tísňovou linku a nemohli jste teď vytočit hovor, vyndejte z telefonu SIM kartu a volejte číslo 112. Na toto číslo se dovoláte i bez SIM karty, stačí, když jste v dosahu alespoň jedné mobilní sítě,“ doporučuje zákazníkům. Na obnově společnost pracuje.
Vodafonu loni v Česku stoupl počet mobilních zákazníků na 3,989 milionu a počet přípojek vysokorychlostního internetu na 552 000. Operátor také koncem března spustil vlastní placenou internetovou televizi.
⚠️ Milí zákazníci, aktuálně se můžete setkat s výpadky hovorů, datových služeb a televize. Usilovně pracujeme na tom,...
Zveřejnil(a) Vodafone CZ dne Čtvrtek 28. května 2020