Zdravím všechny, vím, že můj příspěvek sem nepatří, ale chtěl bych upozornit na velice zajímavý telefon se 2 SIM kartami, které pracuji současně. Jde konkrétně o typ E558. Můžete si tam dát libovolné operátory a tak mít v podstatě u sebe dva telefony. Vše si můžete prohlédnout na http://www.top-electronic.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.top-electronic.cz, kde o něj najdete patřičné informace.
1)Budoucnost patří vozům s velmi nízkou spotřebou. - Kde jste na to přišel? Já na ulici vidím, že každý druhý vůz je SUV. Na Mercedesy, Bavoráky atp jsou čekací listiny. To jsou vozy s nízkou spotřebou?
2) Na parkovišti jsem zahlédl VW Taurus. SUV, V8 motor. Dr Porsche, konstruktér Brouka, se musí obracet v hrobě.
3) Yeti je asi zmenšené vydání Tauruse. Ale mám podezření, že to bude "terenní SUV" jen pro silnice. Pro takové "koukejte, já na to taky mám".
Snad Tuareg. Taurus je jméno tuším Fordu z šedesátých let.
A kdy se ve škodovce začne vyrábět auto pro normální lidi za jakž takž normální cenu? Všímám si, že v poslední době na našich silnicích přibývají renaulty. Vzpomínám si že firma Renault měla o naši maldoboleslavskou automobilku také zájem, škoda že to tehdy nedopadlo, mohli jsme se vozit Škodou Thalia.
nul problemo, Thalia je stejně vyráběná v turecku, alespoň jsem u našeho Renaultáře v Písku četl různé štítky pod kapotou, pouze a výhradně turecky. Až se naučím i rumunsky, jsem zralý pro Logan, také Renault.
Ale jak to vypadá, zůstanu u Mercedesu, německy umím!
Každý Franta už dnes vyrábí SUV, budoucnost patří vozům s velmi nízkou spotřebou. To asi SUV nebude. Přesto má Škodovka šanci, pokud se ten vůz bude vyrábět opravdu solidně, jeho spotřeba zůstane nízká a bude jej možno odečíst z DPH (ta srandovní stěna za řidičem zase tak moc nestojí) pak najde zákazníky u stavebních firem, lesní správy a na českých horách.
jen lacina pracovni sila OTROCI -----