Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Zmenšování prodejen, zavírání poboček. Pandemie nahrává výstavbě menších a levnějších nákupních parků


V době pandemické byl hlavní výhodou obchodních parků fakt, že každá prodejna má svůj vlastní vchod zvenčí, nehrozilo jim tedy plošné uzavření | foto: MAFRA

Premium
Český maloobchodní trh zažívá nejen v důsledku pandemie velké změny. Definitivně ho opustily třeba módní značky Camaieu a Forever 21 či prodejci šperků a doplňků Freywille, Tous nebo Thomas Sabo.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

A další snižují počty poboček, zmenšují prodejní plochy anebo přesouvají část svých aktivit do online prostředí. Na to už zareagovaly i developerské firmy. Místo obřích nákupních center, pro která se obtížně hledá vhodná lokalita, sázejí na menší obchodní parky, s nimiž se snáze dostanou i do menších měst.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Témata: pandemie

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!