PRAHA Česká kampaň Absurdita roku agentury Bison& Rose se probojovala mezi finalisty nové kategorie Product of the Year mezinárodní soutěže public relations Sabre Awards 2009. Kategorie se zaměřila na schopnosti agentur přinášet vlastní produkty, služby či nápady. Kampaň „Absurdita roku“ působí jako komunikační podpora soutěží „Firma roku“ a „Živnostník roku“ a má pomoci přitáhnout pozornost médií k problematice podnikatelů. Hledání nesmyslných byrokratických nařízení vychází ze zkušenosti podnikatelů oslovených výzkumem. Další ročník ankety Absurdita roku bude vyhlášen tuto středu.
Česká Absurdita roku dobývá svět
SOUTĚŽ
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč