Diskuze
Důsledky koronavirové krize: cestovní agentura se proměnila v infolinku
Soukromé firmy čeká boj s důsledky koronavirové pandemie na jejich byznys. Cestovní agentura Invia, která zaměstnává 2100 lidí po celé republice, na pokles prodejů zareagovala okamžitě, a zároveň pomáhá v současné krizové situaci: zaměstnanci jejího call centra obsluhují dvě infolinky, které slouží pro pomoc seniorům, ale také handicapovaným či lidem v karanténě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
BL
B28i59l47l71y 28L43e96v81e93s40q66u84e
28. 3. 2020 5:55
SpFling.com - skvělé seznamka pro dospělé s inteligentní vyhledávací systém najít partnera!
0
0
možnosti