PRAHA Asociace komunikačních agentur a poradenská společnost Flemedia (reprezentant festivalu Cannes Lions v ČR) opět vyhlašují soutěž Young Lions pro mladé kreativce, kteří se chtějí zúčastnit mezinárodního festivalu reklamy v Cannes. Soutěž je určena dvoučlenným týmům mladých odborníků na mediální komunikaci, jejichž úkolem je během 24 hodin navrhnout inovativní kampaň a následně ji prezentovat odborné porotě. Letos se mohou utkat ve třech kategoriích: tisková inzerce, mediální strategie a digitální (cyber) média. „Sestavili jsme na to tři odborné poroty. Třem vítězným týmům garantujeme účast v Cannes a uhrazení účastnických poplatků, ubytování a dopravy,“ uvedl pro LN za organizátory soutěže Jiří Janoušek, výkonný ředitel Asociace komunikačních agentur. Soutěžící v kategoriích tisk a mediální strategie se dozvědí zadání 27. dubna, soutěžící v oblasti digitálních médií o den později.
Do Cannes opět vyrazí i mladí lvi
KREATIVITA
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Smutný konec amerických tanků na Ukrajině. Proč abramsy nepomohly a co by mohlo rozhýbat zákopovou válku
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...