JINDŘICHŮV HRADEC Likérka Fruko-Schulz prodala loni 5,1 milionu litrů lihovin, pětimilionovou hranici jindřichohradecký výrobce překonal poprvé od roku 2000. Největší úspěch slavila firma se svou nejprodávanější značkou – Tuzemákem. Tohoto nejznámějšího českého rumu se loni vyrobilo něco málo přes 2,6 milionu litrů. Nepatrně klesl zájem o vodku, jíž se prodalo 1,2 milionu litrů.
2,6 milionu litrů Tuzemáku za rok
PRODEJ ALKOHOLU
Neosvobodili nás jen Sověti a Američani. Loupeže, vraždy či znásilňování byly běžné, říká historik
Rusko ničí zbraně Západu. Účinnost ukrajinské techniky prudce klesá, střely za miliony selhávají
Jak může skončit válka na Ukrajině? Mluví se o výměně kusu země za vstup do NATO i hrozbě „třetího majdanu“
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Nová finta v podvodných SMS: odhlaste si zpoplatněnou službu. Můžete přijít o peníze i citlivé údaje
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!