Server v rámci rozšíření záběru ankety oslovil banky a požádal je o názor. Ze 14 bank a finančních ústavů odpovědělo dvanáct. Představitelé bank odpovědi pojali zejména jako prezentaci výhod a obhajobu své poplatkové politiky a zamyšlení se nad cenou ve vztahu ke kvalitě služeb. Poplatky za nadměrný vklad a za vklad na přepážce zmínil jedině zástupce banky HSBC.
Některé banky - například Raiffeisenbank - vysloveně nevybraly nejabsurdnější poplatek, ale pojmenovaly ten, který zrušily na podnět svých klientů, tedy v tomto případě změnu trvalého příkazu přes internetové bankovnictví. V jiných případech banky upozornily na to, že některé poplatky, o kterých klienti bank letos hlasují, vůbec nevybírají. V případě České spořitelny to je třeba poplatek za připsání úroku a za zjištění zůstatku přes bankomat a u ČSOB zase například poplatek za připsání úroku a za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě. Jinak pojala odpověď snad jedině mluvčí mBank, která nominovala hned dva poplatky, a to za připsání úroku a za účetní položku, a zároveň konstatovala, že mBank neúčtuje žádný z absurdních poplatků, které jsou v popředí hlasování.
V letošním ročníku ankety celkem hlasovalo již více než 18 tisíc bankovních klientů. Vyhlášení nejabsurdnějšího bankovního poplatku je naplánováno na 1. březen.
Poplatky za nadměrný vklad zmínil jedině zástupce banky HSBC