VÍDEŇ Ceny se minulý týden rozdávaly také v mezinárodní soutěži evropské reklamy a designu ADCE Award. Velkou cenu si získala kampaň „Dům podle vašich představ“ společnosti Hornbach, kterou vytvořila berlínská agentura Heimat. Česká reklamní agentura Mark/BBDO si vydobyla nominace v kategoriích „Online reklama“ a „Kampaň“, v obou případech za práci „Zloději“ pro pojišťovnu Direct. Kampaň složená z několika videí „šokujících krádeží“ aut rozpoutala řadu diskusí na internetu a ocitla se i v hlavních zpravodajstvích celoplošných televizních stanic.
ADC Award: nominace za zloděje
SOUTĚŽ
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...