Už začátkem letošního roku snížilo vydavatelství tištěný náklad listu na 120 tisíc kusů, předchozí dva roky tisklo průměrně dvě stě tisíc. Deník poprvé vyšel 28. listopadu 2005. Pro švýcarský Ringier to byl vůbec první koncept tohoto druhu, realizovaný právě v jeho české pobočce. V případě úspěchu – předpokládalo se 300 tisíc čtenářů do půl roku – plánoval rozšířit model do dalších evropských zemí, v nichž působí.
Podle výzkumu Media Projekt nyní 24 hodin čte dvě stě tisíc lidí. Na tuzemském trhu bezplatných deníků soupeřil s vedoucím listem Metro, který má 462 tisíc čtenářů. Metro je zavedenou značkou, v Praze vychází už dvanáctým rokem. Loni jej ovládla mediální skupina MAFRA (vydává i LN), která jej letos v dubnu sloučila se svým bezplatným Metropolitním Expresem – ten odstartoval v dubnu 2006 – a rozšířila i do středních Čech. Od prosince zůstane tak Metro jediným tuzemským bezplatným deníkem.
Dalším je list E15 vydavatelství Mladá fronta (nemá nic společného s deníkem MF DNES), který se specializuje na ekonomiku. Tiskne 55 tisíc kusů a distribuuje se do kancelářských center a obchodních či státních institucí.
***
Začátkem roku vydavatelství snížilo tištěný náklad listu na 120 tisíc kusů