PRAHA S venkovními plochami zkoušejí jejich pronajímatelé i mediální agentury různá kouzla, která by zvýšila jejich interaktivitu a přitáhla větší zájem kolemjdoucích. Kofola se rozhodla představit „provázkový bigboard“, který stojí v Praze nedaleko stanice metra Pankrác na rohu ulic Na Strži a Budějovická. Na bigboardu je pět plastových cívek s různě barevnými provázky, vedoucími k lavičce s plechovým srdíčkem, které slouží k odříznutí provázku. Až do tohoto pátku 28. srpna by tak mělo být možné umotat si z tohoto bigboardu „provázkového skřítka lásky“, který tvoří hlavní téma letní kampaně Kofoly. Minulý pátek pomáhali s motáním skřítků lidem i hrdinové posledního televizního spotu propagujícího tuto značku. Kreativní koncept celé kampaně je prací reklamní agentury Kaspen, reklamní plochu a nestandardní reklamní instalaci zajistila mediální společnost Bigmedia. jar
Bigboard, ze kterého lze motat skřítky
VENKOVNÍ REKLAMA
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Lobbisté uspěli, Češi přijdou o plně hrazené léky. Podle právníka ministerstvo ignoruje výroky soudů
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Tajná česká mise do Sýrie: delegaci prozradil snímek v agentuře. Proč jednala s Asadovým režimem?
Za guláš už přes 200 korun. Restaurace vysvětlují, proč od začátku roku opět zrychlily zdražování jídla i nápojů
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Nabízíme prodej bytu 1+kk, 30m2 Vrchlického 9/40, Praha - Košíře
Vrchlického, Praha 5 - Košíře
4 390 000 Kč