Nová generace BMW řady 7, která se řadí do segmentu luxusních limuzín, se začne prodávat od listopadu letošního roku. Automobily daného segmentu jsou často nositeli nových technologií. Stejně je tomu i v případě řady 7, která má zcela přepracovanou palubní elektroniku a způsob ovládání. V BMW řady 7 si například můžete jako v počítači prohlédnout libovolné internetové stránky. Mapy navigačního systému dokáže zobrazit plasticky včetně hor a údolí. Do navigace lze zadávat cíle z domácího PC. Kromě mnoha dalších funkcí auto dokáže svoji polohu zaslat do mobilního telefonu.
Nová generace BMW řady 7 samozřejmě má pohon zadních kol (pohon 4x4 by se měl objevit později) a velmi tuhou karoserii z optimálním rozložením hmotnosti. Samozřejmostí je aktivní podvozek s nastavitelnou charakteristikou tlumičů, který může být doplněn soustavou stabilizátorů s proměnnou tuhostí. K tomu se dále přidává aktivní řízení umožňující měnit převod řízení. Novinkou je řízení zadních kol, které zlepšuje obratnost v nízkých rychlostech a zvyšuje stabilitu při rychlé jízdě. Jelikož se jeho činností snižují příčné síly působící hlavně na cestující vzadu, značně zvyšuje jejich komfort.
Charakter automobilu – tedy jeho podvozkových skupin i motoru s převodovkou a stabilizačního systému – se mění velmi snadno pouhým stiskem tlačítka umístěného vedle voliče samočinné převodovky. Řidič má k dispozici čtveřici režimů. Nejkomfortnější zajišťuje plavné a pohodlné svezení, zatímco nejsportovnější Sport+ dokáže reakce vozu zrychlit a jeho ovládání je mnohem přímější. S BMW řady 7 s délkou přesahující pětimetrovou hranici bylo možné na silničkách testovacího polygonu jezdit jako s obratným sportovním vozem. Jízdní testy i detailní technické prezentace jednotlivých konstrukčních skupin nového BMW řady 7 ukázaly nejsilnější stránku tohoto vozu. Ta spočívá v tom, že na jednu stranu dokáže být jak opravdovou tichou a konejšivou luxusní limuzínou, tak na stranu druhou také opravdu nečekaně ostrým a podmanivým sportovním náčiním.