Boží Dar se rozhodl s převzetím části poštovních služeb rozšířit nabídku služeb nejen pro místní obyvatele, ale také návštěvníky města. Proto poštovna našla místo v novém infocentru v prostorách rekonstruované radnice. Za velké plus považuje Horník především fakt, že bude mít otvírací dobu po sedm dní v týdnu od 08.00 do 18.00. Bývalá úřadovna ČP byla k dispozici pouze odpoledne na tři hodiny. „V poštovně budou základní služby kromě peněžních. Kvůli tomu budou muset lidé do Jáchymova,“ podotkl starosta. O rozšíření nabídky například o výplatu poštovních poukázek a důchodů nebo o služby Poštovní spořitelny bude ČP uvažovat teprve poté, až vyhodnotí první zkušenosti z provozu božídarské poštovny, uvedla mluvčí ČP Marta Selicharová. Podle generálního ředitele ČP Petra Sedláčka může být příští rok otevřeno asi 60 poboček Partner po vzoru Božího Daru.
„Inspiraci jsme našli v některých zemích Evropské unie, kde se tento model používá. Poštovna může vzniknout jen po dohodě s místní samosprávou,“ uvedl.
Náklady na vytvoření nové poštovny byly součástí rekonstrukce a přestavby radnice s celkovou částkou kolem 15 milionů korun. Z toho zhruba 11 milionů korun představuje dotace z programu Obnova venkova. Samozřejmostí je třeba bezbariérový přístup nebo připojení na internet. Infocentrum i poštovna mají společné pracoviště.