Sobota 11. května 2024, svátek má Svatava
130 let

Lidovky.cz

Bude fungovat jinak. Víme ale jak?

Česko

REKLAMNÍ GLOSÁŘ Už v červenci bychom se měli dočkat prvního product placementu v domácích televizních stanicích. Česká televize jej chce nasadit hned od začátku léta do svých magazínů a nemusí zůstat jediná. O aktivním nabízení product placementu v televizních stanicích Óčko či Public mluví i Štěpán Wolde, ředitel společnosti At Media, která prodává jejich reklamní časy. „U Óčka chceme být aktivní v nabídce, product placement může být hezké zpestření pro léto. Pro toto léto,“ řekl Wolde na pátečním setkání s novináři.

Televize řeší v současnosti především to, jak product placement „nacenit“ a co případně podniknout s příjmy, které z něj poplynou. Jedna otázka však ještě zbývá: co tahle forma reklamy udělá s propagovanou značkou v hlavách diváků? Není tajemstvím, že klasickým formám televizní reklamy se diváci stále víc vyhýbají, a pokud rovnou nepřepnou program, tedy alespoň vypnou pozornost. Product placement bude fungovat jinak. V tom je jeho riziko i potenciál.

O autorovi| Jaroslav Krupka, redaktor LN

Autor: