Být fér se vyplácí
Zájem o zboží se značkou férového obchodu Fairtrade roste i v době krize. Tržby z prodeje tohoto zboží loni po celém světě stouply o 22 procent na 2,9 miliardy eur. Vysoký růst zaznamenaly všechny kategorie produktů, nejvíce pak čaj (112 %) a výrobky z bavlny (94 %). Nejméně o 50 procent loni tržby vzrostly v sedmi zemích, v Austrálii, na Novém Zélandě, v Kanadě, Finsku, Německu, Norsku a Švédsku.
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!