„Zájem je především mezi lidmi, kteří z časových důvodů platí své služby na poslední chvíli, u těch, kteří platí přes internet, u lidí mladších třiceti let a u všech, kteří jsou se současným způsobem úhrad svých plateb nespokojeni,“ řekl ředitel společnosti Westminster Tomáš Studeník. Podle něj by lidé rádi využili mobilního telefonu k platbám za parkovné, poplatků na úřadech, jízdného v MHD, ale také poplatků za odpad nebo za psa. Polovina obyvatel by dokonce ráda využila svůj mobilní telefon k občasnému zasílání finančních příspěvků na dobročinné účely.
Češi ale stále k novým způsobům placení přistupují konzervativně. Dominuje úhrada osobně (71 procent), hotovostní převod přes SIPO (46 procent) a trvalý příkaz (43 procent). „Lidé mají strach o bezpečnost svých peněz a zřejmě i obavy z obsluhy počítačů a manipulace s mobilními telefony. Myslím, že je to výzva k oslovení těchto cílových skupin pro banky a také pro mobilní operátory,“ dodal Studeník.