I muži chtějí být hezcí
Cílovou skupinou je žena bez rozdílu věku a příjmu a čím dál častěji také muži. „Máme zkušenosti, že i v chudších regionech, jako je Šumperk, kde ženy vydělávají třeba jen sedm a půl tisíce korun, si na svůj vzhled peníze vyšetří,“ řekla Ewa Pechancová na veletrhu HospiMedica v Brně.
Její firma prodává speciální vibrační saunu a přístroj, který ženy využívají při hubnutí, zpevňování svalstva a odstraňování celulitidy.
Že ženy stále více dbají na svůj vzhled, potvrzuje Ivan Šablatura z firmy, která do České republiky dováží přístroje působící na pokožku pulzním světlem. Slouží k odstraňování chloupků, „stařeckých“ skvrn, vrásek či rozšířených žilek. Klienti mají o tento způsob zkrášlování stále větší zájem.
Hana Sobíšková, distributorka hydromasážních lehátek, má však i tu zkušenost, že lidé se na „zázracích“ pro své tělo často snaží ušetřit a často naletí. „Koupí si za patnáct set brak, který vidí v televizní reklamě, a pak za mnou chodí a stěžují si,“ říká Sobíšková. Mnozí si podle ní také na péči o zdraví a tělo neumějí udělat čas a raději dávají přednost nejrůznějším „hubnoucím“ pilulkám.