PRAHA Česká televize vyhlásí v nejbližší době tendr na prodej svého reklamního času, uvedl deník E15. Prodej momentálně zajišťuje společnost Media Master (dříve Arbomedia), která se tendru také zúčastní. Jde o rozpočet ve výši 755 milionů Kč ročně. Současná legislativa umožňuje, aby reklama tvořila tři čtvrtě procenta vysílacího času ČT1 a půl procenta vysílání ostatních programů České televize. Dosavadní pětiletá smlouva s Media Master vyprší na konci letošního roku. Prodej reklamy v České televizi má podle současné legislativy skončit v době, kdy bude ukončen přechod na digitální vysílání, tedy během roku 2012. Stále se však diskutuje o případné možnosti jeho zachování.
ČT začne hledat prodejce reklamy
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Nové obavy Ukrajinců v Česku: pobyt získá málokdo a muži v povolávacím věku budou pod větším tlakem
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Pozemek v blízkosti lesa a přírody Alojzov
Alojzov, okres Prostějov
4 572 750 Kč