Čtvrtek 2. května 2024, svátek má Zikmund
130 let

Lidovky.cz

ČT začne hledat prodejce reklamy

Česko

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

PRAHA Česká televize vyhlásí v nejbližší době tendr na prodej svého reklamního času, uvedl deník E15. Prodej momentálně zajišťuje společnost Media Master (dříve Arbomedia), která se tendru také zúčastní. Jde o rozpočet ve výši 755 milionů Kč ročně. Současná legislativa umožňuje, aby reklama tvořila tři čtvrtě procenta vysílacího času ČT1 a půl procenta vysílání ostatních programů České televize. Dosavadní pětiletá smlouva s Media Master vyprší na konci letošního roku. Prodej reklamy v České televizi má podle současné legislativy skončit v době, kdy bude ukončen přechod na digitální vysílání, tedy během roku 2012. Stále se však diskutuje o případné možnosti jeho zachování.

Autor: