Podvody, úplatky jsou standardem. Jako zcela samozřejmé se bere, že se staví aniž by na celou trasu měl investor pravomocné územní rozhodnutí popř. stavební povolení. Soukromý podnikatel by Vás za takto odvedenou práci vyhodil. Státní bere úplatky a ještě bude stávkovat, že má málo.
No jo, ale vlastní stavbu prováděly soukromé firmy, že? Takže je pravda, že zástupce státu to neohlídal, ale soukromý xindl to odbyl. Jo, budiž z toho poučením, že u nás soukromý podnikatel musí být neustále pod dohledem, jinak vymýšlí, jak práci ožulit a obchodního partnera okrást. To není určitě pro soukromníky dobrá vizitka, že?
mít dobře placené úředníky ! Taky nesmí být podstav ! To potom státní správa trpí.....jako motoristi na dálnicích.
Je to jen zcela transparentní ukázka flagrantního selhání, neschopnosti a nezájmu státních úředníků. Pokud je mi známo musí každé stavební povolení předcházet územní rozhodnutí - a to je základem pro povolení dalších kroků. Proč se začalo stavět aniž byly k dispozici pozemky , a to ani formou smlouvy o smlouvě, to si netroufám ani odhadnout. A nedotažení všech řešení (směn, odprodejů ...) je jen dokladem neschopnosti byrokracie řešit reálné problémy. Je naprosto nezpochybnitelné že osobní zodpovědnost u úředníků prostě neexistuje. A platí to i pro vlastní stavbu - hrané překvapení nad nedostatky je jen divadlo - každá stavba má svá pravidla - stavební deník, stavební dozor, konntrolní dny. A už jen ze stavebního deníku musí být jasné co kdo a kde dělal. A také kdo dílo převzal.
Svým způsobem překvapením bylo i to, že paní Havránková není jediným vlastníkem zmíněných pozemků. Alespoň dle zpráv prezentovaných v tisku.