Doprava na magistrále kolabuje a vláda také.......
Jaktože nikdo - ani autoři onoho opatření, ani kritici - nevidí celou podstatu věci a jednoduchý důsledek? Na Nuselském mostě jsou přeci jen 3 pruhy!! v Legerově byl jeden navíc, v zásadě sloužící pro odbočení do Rumunské. Takže důsledek zrušení tohoto pruhu (před křižovatkou s Rumunskou) může být jen ten, že se kolona na Nuselském mostě prodlouží o těch pár desítek aut, které se dosud vešly (stojící na červenou) na ten odbočovací pruh, jinak řečeno, přesně o těch pár desítek metrů, které měří úsek od mostu ke světelné křižovatce. A to ještě se v podstatě těch několik desítek metrů rozloží do 3 pruhů na mostě. Výsledek je tedy v podstatě zanedbatelný - ať už ve smyslu kýženém (pravda, ubude pár aut stojících dosud v části Legerky na červenou před křižovatkou ve 4. pruhu, jejich hluk a emise), tak ve smyslu negativním - o pár desítek metrů se prodlouží stojící kolona na N. mostě a na 5. května. Souhrn - je to experiment v podstatě zbytečný, avšak s celkem bezvýznamnými negativními důsledky.
omyl. Pravý jízdní pruh sloužil také (zejména) pro najíždění z Wenzigovy ulice na magistrálu. A že tam byl provoz, protože další možnost nájezdu z pravé strany je až věčně ucpanou Anglickou.........
Zuzil bych vam to na 1 pruh, zbytek moderni tramvajova trat na Karlov s obratkou na Fugneraku. Jako to byvalo do postaveni magistraly. Kdyz jste takovi kreteni, ze sedite po jednom v autech, treba si v tech zacpach pochcipejte.
Moje řeč. Praha má úžasnej systém veřejný dopravy, tak nechápu proč ještě někdo jezdí v autech. Až dostaví tunely, tak ne zúžit na 1 pruh, ale zakázat vjezd všech aut, a to do celýho centra a ze silnic udělat peší zóny a tramvajový pásy.
to slíbila lidem a teď se blíží komunální volby a co má dělat, že...........tak si to prosadila na magistrátu.......
Že ovšem do doby vybudování tunelu Blanka nelze centrum Prahy nikudy pořádně objet a že tedy jediným důsledkem budou větší fronty na Praze 4 a že ten úsek budou všichni zkoušet objíždět přes Bělehradskou a po nábřeží, to už lidem neřekla....
Přátelé a soudruzi, toto je další potvrzení prohnilosti kapitalismu a demokracie ! No řekněte sami, byly někdy v Praze takové dopravní problémy za socialismu ?!? (No byly, to si přiznejme, ale bylo jich mnohem méně. Takže se to nepočítá.)
My jsme moudře a logicky provedli magistrálu přes Václavské náměstí ! My jsme moudře a státnicky omezili počet soukromých vozidel ! My jsme moudře a spravedlivě zakázali soukromé vlastnictví nákladních vozidel !
A jak to vypadá dnes ?!? Dnes je tady anarchie ! Hrůza !! Děs a běs !!! Za to může kapitalismus a demokracie !
Ale hlavu vzhůru, přátelé a soudruzi ! Blíží se volby, blíží se naše vítězství. Po našem vítězství opět zavedeme veškerá opatření, potřebná pro zamezení vytváření dopravních kolapsů : zdražíme pohonné hmoty, znárodníme čerpací stanice, omezíme jejich počet a provozní dobu (pondělí až sobota, 7-21 hod.). Znárodníme veškeré nákladní vozy, znárodníme nepřiměřeně luxusní automobily a vozidla s nadměrnou spotřebou. Prostě a jasně : Sebereme majetek buržoustům ! Lid nás bude milovat.
Pod vedením prvního leninovce, předsedy Paroubka, vpřed ke konečnému vítězství socialismu ! Volte ČSSD a KSČM !
Dojde jim velmi rychle, jaká pitomost že je to napadla. Jinak, po měsících neustálého přetěžování, spadne ještě navíc i Nuselský most - a to už bude docela průšvih.
přestat blbnout s olympiádou a dostat tu dopravu středem Prahy někam do tubusu nebo do tunelu. Já vím, ono už je to nuda, rozkrádat prachy přes stavební firmy, ono už vám z toho musí hlava cvakat, vymýšlet pořád novej odbyt pro kradenej beton,... Na té olympiádě to by bylo jiný kafe, jak ukázala generálka v Liberci, ale ono už se v té Legerce a okolí opravdu nedá dejchat.
Zatím jste v Legerce jen kašlali a slzeli z těch zplodin z aut, co po magistrále jezdí. A vy lidi, co tam bydlíte se ne a ne a ne vystěhovat, ani chcípnout.
Tak tam jeden pruh zavřem, betonové zátarasy dáme. No a my Vám ten kašel vyléčíme, protože se udusíte a když neudusíte, na rakovinu pojdete.
Aut projede stejné množství, ale pojedou pomalu, nebo vůbec. A motory tak vychrlí víc zplodin. Pár blbě seřízených Avií a Tater a je po problému s přemnoženým obyvatelstvem Prahy...........
Račte laskavě zdechnout, to Vám přejí Vaši zelení brčálníci, co jste si je tak dobře a s nadšením zvolili !!! Dobře Vám tak !!
P.S.: Proslýchá se, že Bursík s Kačkou Jaujauques se přejmenují na Chemický Alí - Dusič a Káču z Medici, nejlepší travičku historie.
Možná by pomohlo ubrat v Legerově ještě jeden pruh.
Mimochodem, mluví se někde o tom, že Magistrát v Praze potichu buduje další tah městem, tentokrát radiláu ve směru východ západ směrem na Letňany? ... naštěstí ji bude možne v případě potřeby zúžit a tím zprůjezdnit
a kdyz ses tak clever tak rekni jak se dostat na Dresden pres PRag?