České dráhy předpokládají, že z celkového počtu více než 6870 vlaků, které denně vypravují, jich stávka zpozdila méně než pět procent. Stejně tak i počet strojvedoucích, kteří dnes byli v práci a vůbec nestávkovali, byl velmi výrazný, řekl mluvčí ČD Aleš Ondrůj.
Předseda Federace strojvůdců Petr Čechák ale v době stávky řekl, že stávkuje asi 90 procent všech strojvůdců, kteří měli v poledne službu, a to nejen členů protestující federace strojvůdců.
Vlaky, jejichž strojvůdci stávkovali, se ve 12:30 hodin rozjely. Průměrná doba zpoždění, které vlaky v době stávky nabraly, není nijak výrazná. Pohybuje se kolem 15 minut. Takové zpoždění se podaří srovnat během velmi krátké doby, řekl Ondrůj. Nejdelší 30- nebo 25minutové zpoždění nabraly vlaky, které měly ze stanice pokračovat dál krátce po 12:00 hodině.
Například v Praze na hlavním nádraží kvůli stávce stál 25 minut vlak do Brna, který měl odjíždět ve 12:06.
Předseda Federace strojvůdců Petr Čechák ale v době stávky řekl, že stávkuje asi 90 procent všech strojvůdců, kteří měli v poledne službu, a to nejen členů protestující federace strojvůdců.
Vlaky, jejichž strojvůdci stávkovali, se ve 12:30 hodin rozjely. Průměrná doba zpoždění, které vlaky v době stávky nabraly, není nijak výrazná. Pohybuje se kolem 15 minut. Takové zpoždění se podaří srovnat během velmi krátké doby, řekl Ondrůj. Nejdelší 30- nebo 25minutové zpoždění nabraly vlaky, které měly ze stanice pokračovat dál krátce po 12:00 hodině.
Například v Praze na hlavním nádraží kvůli stávce stál 25 minut vlak do Brna, který měl odjíždět ve 12:06.