PRAHA Výběrové řízení na komunikační a reklamní strategii tradiční české značky FAB, kterou vlastní švédský zámkařský koncern Assa Abloy, vyhrála agentura Mark/BBDO. „Značka FAB má na českém trhu mimořádnou hodnotu a v posledních obdobích se s ní nepracovalo tak, jak by si zasloužila. Proto jsme se rozhodli naši komunikační strategii zásadním způsobem zrevidovat,“ uvedl ředitel Assa Abloy Czech & Slovakia Přemysl Kos. První marketingová kampaň by měla přijít spolu s inovací výroby cylindrických vložek ještě na jaře letošního roku.
„Fabky“ budou mít svou kampaň
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Rusko oprášilo kvůli válce na Ukrajině „trať do ztracena“. Do Asie po ní míří stovky milionů tun uhlí
Dávka na bydlení dál trhá rekordy. Na příspěvek teď dosáhne více rodin, vyřízení žádosti je i rychlejší
Za vraždu jen pokuta? Nebezpečnou změnu zákona kritizuje Nejvyšší soud, státní zástupci i advokáti
Penzijko: kdo bude chtít maximální podporu od státu, musí si připlatit. Řada lidí už brzy na příspěvek nedosáhne
Inspektor/ka – oblast vigilance zdravotnických prostředků
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha