TOKIO Bílá kočička Hello Kitty nechce být značkou jen pro dívky a mladé ženy. Brzy se proto tento komiksový symbol, který patří mezi největší hity v Japonsku, objeví také na tričkách, taškách, hodinkách a dalším zboží určeném pro mladé muže. Uvedla to japonská společnost Sanrio, která má na Hello Kitty autorská práva.
Hello Kitty nejprve v podobě plyšového mazlíčka pronikla takřka do všech postelí mladých dívek nejen na japonských ostrovech, ale i v dalších zemích. Postupně se pak začala objevovat téměř na všem, od oděvů a módních doplňků přes elektronické přístroje a kytary až po drahé šperky.
Zboží s Hello Kitty pro muže se má na pultech japonských obchodů objevit příští měsíc. Brzy chce firma s tímto zbožím proniknout i do Spojených států a dalších zemí. Obrázek hlavy kočičky bude mít místo obvyklých teček, které označují oči a nos, nápis „hello kitty“.