Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Hiltonové „pivní spot“ pobuřuje

Česko

Nová reklama na světlé pivo se slavnou dědičkou v hlavní roli podle feministek ukazuje „sexismus a nedostatek úcty vůči postavení ženy“. Brazilci ji pro jistotu zakázali. SAO PAULO Brazilské úřady na kontrolu reklamy zakázaly vysílání kontroverzní reklamní kampaně na pivo, ve které vystupuje dědička hotelového řetězce Paris Hiltonová. Reklama ukazuje luxusní apartmá v Riu na mořském pobřeží, v němž si devětadvacetiletá Hiltonová v krátkých černých šatech bere z lednice provokativním způsobem plechovku piva. Odnaproti ji tajně fotografuje mladík z protějšího domu. Hiltonová se s plechovkoumazlí a nakonec ji otevře za potlesku kolemjdoucích, kteří její „představení“ sledují.

Na reklamu byly minulý týden vzneseny tři stížnosti. Kritizovaly ji také organizace za práva žen, podle kterých ukazuje „sexismus a nedostatek úcty vůči postavení ženy“. Brazilský Národní svaz pro regulaci reklamy v pondělí prohlásil, že spot není etický. Až do příštího rozhodnutí, které má být vyneseno do 30 dnů, je v rozhlase, televizi a na internetu „zakázána největší část reklamní kampaně“, řekl AFP mluvčí úřadu.

Hvězda bulváru Reklama propaguje nové světlé pivo Devassa Bem Loura a Hiltonová, jejíž bouřlivý život a častá účast na společenských večírcích bývá předmětem zájmu bulvárních médií, pro značku vystupovala už na nedávném karnevalu v Riu. Tam se pořádně opila a následně předvedla divokou taneční kreaci, ale úplně mimo rytmus.

***

lidovky.cz Zpravodajský server Lidových novin „Hříšná“ Paris Neetický reklamní spot ke zhlédnutí na www.lidovky.cz/media

Autor:

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...