Na reklamu byly minulý týden vzneseny tři stížnosti. Kritizovaly ji také organizace za práva žen, podle kterých ukazuje „sexismus a nedostatek úcty vůči postavení ženy“. Brazilský Národní svaz pro regulaci reklamy v pondělí prohlásil, že spot není etický. Až do příštího rozhodnutí, které má být vyneseno do 30 dnů, je v rozhlase, televizi a na internetu „zakázána největší část reklamní kampaně“, řekl AFP mluvčí úřadu.
Hvězda bulváru Reklama propaguje nové světlé pivo Devassa Bem Loura a Hiltonová, jejíž bouřlivý život a častá účast na společenských večírcích bývá předmětem zájmu bulvárních médií, pro značku vystupovala už na nedávném karnevalu v Riu. Tam se pořádně opila a následně předvedla divokou taneční kreaci, ale úplně mimo rytmus.
***
lidovky.cz Zpravodajský server Lidových novin „Hříšná“ Paris Neetický reklamní spot ke zhlédnutí na www.lidovky.cz/media