Prodej aut v Indii v únoru stoupl již třináctý měsíc za sebou. Indie je tak jednou z mála zemí, kde poptávka po autech stále roste. Přispívá k tomu ekonomický růst a zvyšování příjmů obyvatel. Vláda koncem února zvýšila daně na veškerou tovární výrobu o dvě procenta. Přední domácí automobilky Maruti Suzuki, Mahindra & Mahindra a Tata Motors se rozhodly promítnout toto zvýšení do koncových cen.
SIAM očekává další růst prodeje i v březnu. Přispět k tomu má očekávané další zvýšení cen od dubna, kdy vstoupí v platnost nová emisní pravidla. Ta donutí firmy investovat do nových technologií, což zřejmě opět povede k růstu konečných cen aut. Podle analytiků by se ceny aut měly zvýšit o další dvě až čtyři procenta. V březnu bývá obvykle prodej rovněž vysoký, protože v Indii končí finanční rok a podnikatelé se snaží ještě na poslední chvíli nákupem aut snížit daňový základ.
Od dubna 2009 do února 2010 se podle údajů SIAM prodalo v Indii rekordních 1,75 milionu vozů. Letošní údaj již překonal prodej za celý loňský fiskální rok, kdy se v zemi prodalo 1,55 milionu vozů.
Prodej nákladních aut a autobusů v únoru vyskočil o 87 procent na 58 024 vozů a zvýšil se již osmý měsíc za sebou. Prodej motocyklů se v únoru zvýšil o třetinu na 642 419.