Projekt má oslovit zejména lidi ve věku od 18 do 30 let. „Má je přivést k zamyšlení nad odpovědností za společné evropské hodnoty, jejichž udržování mohou ovlivnit svými hlasy do evropského parlamentu,“ uvádí institut. Realizaci kampaně má na starosti agentura Konektor, která do ní zapojila desingérské studio Liv Ducci Lab.
PRAHA Do kampaně vyzývající k volbám do Evropského parlamentu se zapojila také obecně prospěšná společnost Respekt institut, působící při týdeníku Respekt. Aktivita Respekt institutu zahrnuje tiskovou inzerci, interaktivní aplikace a řadu koncertů a divadelních představení. Všechny tyto aktivity spojuje myšlenka výběru. „Vybrat si každý den z řady možností co dělat může být stejně samozřejmé, jako vybrat si, koho, proč a zda vůbec budeme volit. Kampaň je zaměřená na mladé voliče a podporuje rozvoj občanské společnosti,“ uvádí Respekt institut. Informačním centrem kampaně je web Vybiramsi.eu, logo projektu počítá s motivy, jako jsou slipy, hamburger, nebo pivo, které naznačují samozřejmost volby.