Projekt má oslovit zejména lidi ve věku od 18 do 30 let. „Má je přivést k zamyšlení nad odpovědností za společné evropské hodnoty, jejichž udržování mohou ovlivnit svými hlasy do evropského parlamentu,“ uvádí institut. Realizaci kampaně má na starosti agentura Konektor, která do ní zapojila desingérské studio Liv Ducci Lab.
Institut chce dostat mladé k volbám
PRAHA Do kampaně vyzývající k volbám do Evropského parlamentu se zapojila také obecně prospěšná společnost Respekt institut, působící při týdeníku Respekt. Aktivita Respekt institutu zahrnuje tiskovou inzerci, interaktivní aplikace a řadu koncertů a divadelních představení. Všechny tyto aktivity spojuje myšlenka výběru. „Vybrat si každý den z řady možností co dělat může být stejně samozřejmé, jako vybrat si, koho, proč a zda vůbec budeme volit. Kampaň je zaměřená na mladé voliče a podporuje rozvoj občanské společnosti,“ uvádí Respekt institut. Informačním centrem kampaně je web Vybiramsi.eu, logo projektu počítá s motivy, jako jsou slipy, hamburger, nebo pivo, které naznačují samozřejmost volby.
Pozor na podezřelou SMS v mobilu. Kvůli nebezpečnému programu mohou lidé přijít o peníze a osobní údaje
Zemřel jeden z otců ODS. Miroslav Macek se podílel na privatizaci České spořitelny nebo se popral s Rathem
Pro levnou plzeň se vyplatí zajet k západním sousedům. Němci ji berou jako „běžnou“ značku, míní ekonom
Hlavní tahák novely zákoníku práce: Češi si budou moci určit pracovní dobu. Podle Středuly to může uškodit
Přes 11 000 korun od státu každý rok. Jak nakombinovat „staré“ penzijko s DIP, abyste z nich získali co nejvíc?
Prodej domu v Moravské Třebové
Lanškrounská, Moravská Třebová - Předměstí, okres Svitavy
4 350 000 Kč