LONDÝN Fotografie ženského pozadí, které ve skrovných kalhotkách proráží obal, doprovázeno textem „ve vašem obchodě za zaváděcí ceny“, byla označena za reklamu, jež byla loni nejurážlivější pro ženy. Tento titul jí udělilo francouzsko-švýcarské feministické sdružení Hlídací feny. Jde o reklamu švýcarského prádla Sloggi. Podle sdružení obrázek „propaguje pornografii a prostituci“. Mezi „oceněnými“ je i reklama kávy Lavazza (na snímku), kritizovaná za „bezdůvodnou nahotu, nemající nic společného s propagovaným výrobkem“.
Jaká reklama loni „urážela ženy“
PROTEST
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...