LONDÝN Fotografie ženského pozadí, které ve skrovných kalhotkách proráží obal, doprovázeno textem „ve vašem obchodě za zaváděcí ceny“, byla označena za reklamu, jež byla loni nejurážlivější pro ženy. Tento titul jí udělilo francouzsko-švýcarské feministické sdružení Hlídací feny. Jde o reklamu švýcarského prádla Sloggi. Podle sdružení obrázek „propaguje pornografii a prostituci“. Mezi „oceněnými“ je i reklama kávy Lavazza (na snímku), kritizovaná za „bezdůvodnou nahotu, nemající nic společného s propagovaným výrobkem“.
Jaká reklama loni „urážela ženy“
PROTEST
Jak Redlův gang narazil u developerů? „Výpalné“ jako z 90. let odrazili překvapivým spojenectvím
Kazachstán se postavil ruským plánům, neuzná „kvazistáty“. Naše hranice jsou posvátné, míní místní politik
Pospíšil by se měl vzdát kandidatury, míní Pekarová Adamová. „Na jeho místě bych vyvodila zodpovědnost“
Pekarová Adamová: Sen o ženě na Hradě se Havlovi splní. Bohužel zájem o vedoucí funkce mají zejména muži

Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!