Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
J23a57r43o94s30l60a51v 14K39r65a98t75o60c32h72v52í21l
Zkoordinovat zákazy jízd kamiónů s Rakouskem a Německem a nebude se tu tolik hromadit tranzit v době, kdy tyto státy mají zákaz v mnohem větším rozsahu než CZ. A jak je vidět, obyvatelé ani živnostníci tam hlady neumírají a dokonce mají obchody zavřeny každou neděli a taky žijí.
Z79d69e41ň35k51a 97G91r45o77f95o36v73á
Zákazy jízd je to nejméně důležité. Problém je hlavně v běžném provozu, kdy řidič kamionu má problém někde zaparkovat, aby se mohl jít vyčůrat.
V30l18a53d41i67m75í47r 48F32i98b59i87g70e11r
Stát vybere skoro 15mld na mýtném, řidičům přiazuje přestávky, ale odstavné plochy se moc nestaví a to ani ty placené. Prostě amatérismus. Na D11 trvalo přes 10 let než na 81km dostavěli odpočívku která byla hotová jen tam nebyla čerpací stanice.
T91o77m83á85š 71T96a41t98í58č62e60k
Každý centimetr předělaný na plochu pro automobily je kousek zkázy.
P74e71t59r 50L58o52r64e24n39c
Kocourkov.
Stačilo by kamionům uzákonit povinnost parkovat v případech delších než 2 h pouze v placeném Truck Parku / TIR Centru a ty kolem dálnic urychleně vybudovat metodou PPP (public private partnership), stejně jako se teď fofrem staví D4.
Stačí jen chtít!
Z18d57e55ň44k92a 56G35r13o87f80o20v52á
není třeba nic uzákonit, jen postavit ty Truck parky
V63l50a15s24t61a 90M34o39k42r31ý
Holt Kocourkov, ale hlavně že se staví velkosklady, že, které jsou bez kamionů k ničemu
V58l89a80d91i13m87í96r 72F55i94b72i40g91e44r
Velkosklady staví firmy které musí mít výsledky, tak se snaží stavět rychle. Stát si rád dává načas.
T31o49m92á24š 70T37a20t76í52č17e20k
Všechno důsledek tzv. lean managementu, který samozřejmě patří do množiny "přenést náklady na společnost". Co vozí kamiony, patří na koleje, diskutovat nehodlám.
J30a53n 36Š96v60á40r84a
Ekonomicky ani casove to naprosto nevychazi. Proto nikdo nedela. Bez diskuze.