Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
Zkoordinovat zákazy jízd kamiónů s Rakouskem a Německem a nebude se tu tolik hromadit tranzit v době, kdy tyto státy mají zákaz v mnohem větším rozsahu než CZ. A jak je vidět, obyvatelé ani živnostníci tam hlady neumírají a dokonce mají obchody zavřeny každou neděli a taky žijí.
Zákazy jízd je to nejméně důležité. Problém je hlavně v běžném provozu, kdy řidič kamionu má problém někde zaparkovat, aby se mohl jít vyčůrat.
Stát vybere skoro 15mld na mýtném, řidičům přiazuje přestávky, ale odstavné plochy se moc nestaví a to ani ty placené. Prostě amatérismus. Na D11 trvalo přes 10 let než na 81km dostavěli odpočívku která byla hotová jen tam nebyla čerpací stanice.
Každý centimetr předělaný na plochu pro automobily je kousek zkázy.
Kocourkov.
Stačilo by kamionům uzákonit povinnost parkovat v případech delších než 2 h pouze v placeném Truck Parku / TIR Centru a ty kolem dálnic urychleně vybudovat metodou PPP (public private partnership), stejně jako se teď fofrem staví D4.
Stačí jen chtít!
není třeba nic uzákonit, jen postavit ty Truck parky
Holt Kocourkov, ale hlavně že se staví velkosklady, že, které jsou bez kamionů k ničemu
Velkosklady staví firmy které musí mít výsledky, tak se snaží stavět rychle. Stát si rád dává načas.
Všechno důsledek tzv. lean managementu, který samozřejmě patří do množiny "přenést náklady na společnost". Co vozí kamiony, patří na koleje, diskutovat nehodlám.
Ekonomicky ani casove to naprosto nevychazi. Proto nikdo nedela. Bez diskuze.