Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
J57a29r10o35s50l90a87v 69K13r17a46t79o14c61h21v57í67l
Zkoordinovat zákazy jízd kamiónů s Rakouskem a Německem a nebude se tu tolik hromadit tranzit v době, kdy tyto státy mají zákaz v mnohem větším rozsahu než CZ. A jak je vidět, obyvatelé ani živnostníci tam hlady neumírají a dokonce mají obchody zavřeny každou neděli a taky žijí.
Z12d37e78ň49k45a 19G77r25o17f55o10v47á
Zákazy jízd je to nejméně důležité. Problém je hlavně v běžném provozu, kdy řidič kamionu má problém někde zaparkovat, aby se mohl jít vyčůrat.
V88l53a79d93i51m20í38r 32F52i62b31i65g90e68r
Stát vybere skoro 15mld na mýtném, řidičům přiazuje přestávky, ale odstavné plochy se moc nestaví a to ani ty placené. Prostě amatérismus. Na D11 trvalo přes 10 let než na 81km dostavěli odpočívku která byla hotová jen tam nebyla čerpací stanice.
T14o92m44á81š 54T95a19t12í49č50e26k
Každý centimetr předělaný na plochu pro automobily je kousek zkázy.
P17e83t89r 56L34o83r41e68n65c
Kocourkov.
Stačilo by kamionům uzákonit povinnost parkovat v případech delších než 2 h pouze v placeném Truck Parku / TIR Centru a ty kolem dálnic urychleně vybudovat metodou PPP (public private partnership), stejně jako se teď fofrem staví D4.
Stačí jen chtít!
Z28d91e98ň19k20a 10G28r45o87f48o15v22á
není třeba nic uzákonit, jen postavit ty Truck parky
V57l75a15s84t79a 34M11o14k37r85ý
Holt Kocourkov, ale hlavně že se staví velkosklady, že, které jsou bez kamionů k ničemu
V14l39a76d43i36m48í74r 28F77i88b96i35g50e22r
Velkosklady staví firmy které musí mít výsledky, tak se snaží stavět rychle. Stát si rád dává načas.
T93o34m70á54š 76T73a24t10í44č14e58k
Všechno důsledek tzv. lean managementu, který samozřejmě patří do množiny "přenést náklady na společnost". Co vozí kamiony, patří na koleje, diskutovat nehodlám.
J17a83n 71Š53v59á40r63a
Ekonomicky ani casove to naprosto nevychazi. Proto nikdo nedela. Bez diskuze.