PRAHA Nescafé sazenice kávovníku využitá při tiskové konferenci k akci „70 let Nescafé“ jako dárek pro novináře se stala absolutním vítězem 9. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy, hodnotící reklamní a dárkové předměty. Sazenice přihlásila do soutěže firma Procoma. Další významnou cenu - Inovace roku - získal Lázeňský pohárek Kala.
V soutěži zabodovaly i jiné zvláštní předměty, třeba forma na ledové panáky, která slouží k přípravě „sklenek“ z ledu, nebo společenská hra Dotace, již do soutěže poslala veřejná instituce, konkrétně Státní fond životního prostředí. Hra je určena žadatelům o dotace z evropského Operačního programu a jejím cílem má být provést žadatele úskalími až k úspěšnému získání dotace. Podle organizátorů se v soutěži stále častěji objevují IT předměty a věci obsahující ekologické poselství. Soutěž od roku 2000 společně vyhlašují Asociace 3D reklamy, týdeník Strategie a veletržní agentura M. I. P. Group.