130 let

Diskuze

Důvěryhodný Fischer? Dál má mou podporu, říká herec Hrušínský

Před několika měsíci Jana Fischera přímo nebo nepřímo podpořili. Teď má neúspěšný kandidát na prezidenta problémy, když neumí dostatečně vysvětlit, odkud se vzaly peníze na jeho kampaň. Podpořili by známé osobnosti Fischera znovu, nebo ztratil jejich důvěru?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

18. 7. 2013 19:52
Děkuji za slušnou diskusi,

i v Lidovkách to občas jde.

0 0
možnosti

D. Stirský

18. 7. 2013 13:36
Být pravičák či levičák (neextrémní)

jest přece legitimní. Tento spor, pokud jde o styl uvažování, názory, přístup k životu, tak  ten se táhne jako červená nit od počátku lidské existence a dosud vyřešen nebyl. Inteligentní jedinec tuší, že pravda bude kdesi uprostřed, jenže onen střed máme každý někde jinde. A proto pokládám za unfair nadávat někomu do pravičáků či levičáků - také bychom si nejprve museli ujasnit, co si vlastně pod těmto pojmy představujeme. Et ceterum autem censeo, přijme-li ministr (jeden z prvních úředníků států!) dar ve výši několika miliónů přinesený v tašce do banky den po svém jmenování, je minimálně hlupák. A nyní slyším z rozhlasu verš W. Blakea, že "hloupost je pláštěm darebáctví".

0 0
možnosti

18. 7. 2013 14:36
Re: Být pravičák či levičák (neextrémní)

Souhlas. Já to také nepovažuji za nadávku, ale spíš za označení identifikace s určitým názorovým proudem. Znám slušné a inteligentní levičáky, kterých si vážím a hovada na pravici. A opačně to platí také.

0 0
možnosti

18. 7. 2013 13:12
herci mohou byt

inteligentni, ale take nemusi. to plati i pro ostatnii obcany.

0 0
možnosti

18. 7. 2013 13:23
Re: herci mohou byt

U herců a občanů hloupost nemá takové následky, jako u politiků, tam by inteligence měla být přímo vyžadována. Ovšem nezaměňovat inteligenci s vyčů**raností! Bohužel právě parlament je to místo, kde ona inteligence schází jako sůl!

0 0
možnosti

18. 7. 2013 12:12
Jane Hrušínský

je mi líto, že plýtváte podporou někomu, kdo si to ničím nezaslouží.

0 0
možnosti

18. 7. 2013 13:46
Re: Jane Hrušínský

souhlas

0 0
možnosti

18. 7. 2013 12:01
Vida, vida, po dlouhé době

jeden střízlivý a uměřený názor. Nevím sice, z čeho jste zjistil, nebo usuzujete, že já jsem levičák, ale budiž, bylo by to na dlouhé povídání. Přijměte prosím tézi, že jsem zásadně proti tomu, aby se někdo vydával za "pravičáka" a při tom mu šlo o něco zcela jiné, jak je tomu u našich "pravicových" politiků (většinou).

Rusnokovu vládu "volil" ZDRAVÝ ROZUM. V původní vládě se pokračovat nedalo a jiná nebyla. Také nejde o nepřátele pravice, kteří jsou mými přáteli, neboť pravicovou vládu tato země ještě nikdy neměla. Pokud si někdo plete (mimo jiné) šíbry, kariéristy, podvodníky a lidi štítící se poctivé práce s pravicí proto, že jsou majetní a lidi, kteří jim k tomu pomohli, s jejich elitou, pak opravdu jsme v nějakých jiných "ideologických" dimenzích.

K té vládě. Pan Rusnok nijak nestál o to být zvolen, za pana Fischera (kterého osobně neznám) se zaručil pan profesor Pirk (což je pro mne dostačující) a vládu jmenoval stávající, řádně zvolený, prezident této země v souladu s Ústavou.

0 0
možnosti

18. 7. 2013 12:21
Re: Vida, vida, po dlouhé době

S tou levicí a pravicí máte pravdu. U nás se spíš jedná o strany pravého středu (ODS a TOP09). Podobně, jako SPOZ osobně považuji za levý střed, než klasickou levici, reprezentovanou u nás ČSSD a KSČM. Na skutečnou pravici u nás aspiruje pan Mach se svými svobodnými. Nedomnívám se, že má velké šance na úspěch. Pravý střed je mi bližší. TOP09 víc než ODS, u které mě dost odrazuje místy zavilý euroskepticismus. Hádám, že Vy budete zase blíž k levému středu. Nic proti. Extrémní póly jsou na prd. Že tato vláda skončila je logickým vyústěním velké manažerské chyby, které se bohužel premiér skutečně dopustil tím, že si jeho velký mozek vyměnil místo s malý. Nicméně jedna věc je vláda a druhá věc je poslanecká sněmovna, kde máme politiky, které jsme si zvolili. To že levice spojuje své síly a dělá vše pro svržení vlády a politickou likvidaci soupeře je legitimní. Stejně tak, jako je legitimní sebeobrana pravice. Ale na předčasné volby a ani na úřednickou vládu to z tohoto úhlu prostě nevidím.

0 0
možnosti

18. 7. 2013 10:24
Jekot našich stojedničkových politiků,

nad financováním prezidentské kampaně pana Fischera mně připadá velice účelový. Nenaplněné ambice pana Nečase, Kalouska a Schwarzenberga (a jiných tak zvaných "pravičáků") s nimi budou cloumat ještě velice dlouho a za oběti si budou vybírat všechny, co jim poskytnou nějakou záminku a naši "novináři" vděčně otisknou jejich bláboly. Vláda pana Rusnoka je pro ně naprosto nepřijatelná. Ne proto jaká je, co má v úmyslu a co udělá, ale proto, že to není JEJICH vláda.

0 0
možnosti

18. 7. 2013 10:35
Re: Jekot našich stojedničkových politiků,

"Smyslem našeho konání je služba občanům v tom nejvyšším slova smyslu, ne ukojení vlastního ega nebo prosazování jakýchkoli parciálních zájmů," píše se v dokumentu premiera Rusnoka.

Premiér také upozorňuje nové ministry, že služba občanům vyžaduje "ryzí charakter jednotlivce, nadřazenost společného zájmu a týmovou práci".

Rusnok své kolegy také vyzývá, aby vytrvali v pracovitosti a navzájem se podporovali, a nabádá je, aby se nenechali ovládnout špatnou náladou.

Dokument ocenil také ministr financí a vicepremiér Jan Fischer. "Pozitivně mě překvapilo, když jsem to našel na stole," řekl listu.

A je vymalováno.

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás