Franšízu na provoz Dunkin’ Donuts v Rusku a na Ukrajině získal podnikatel Konstantin Petrov. Ten řekl, že do pěti let by počet provozoven měl stoupnout na padesát.
Provozní ředitel mezinárodních operací Dunkin’ Donuts Tony Pavese věří v úspěch firmy na ruském trhu, protože trh se podle něj za 11 let změnil a i mezi Rusy se zvyšuje zájem o kávu a sladkosti. Za posledních deset let v Rusku otevřely tisíce kaváren, téměř všechny jsou však domácí. V roce 2007 otevřel svoji první kavárnu v Rusku řetězec Starbucks, který má nyní v Moskvě a okolí 26 kaváren.
Petrov dodal, že firma se chce zaměřit hlavně na služby „jídlo s sebou“ a překonat konkurenci praktickým balením. „Pokud je mi známo, naši konkurenti v tomto ohledu nejsou tak dobří,“ uvedl Petrov.
Zpochybnil rovněž tvrzení, že koblihy jsou pro Rusko cizí, a citoval báseň Vladimíra Majakovského o chlapci, který si na jedné pochutnává. Nicméně koblihy nejsou zrovna obvyklým jídlem, které by se v Rusku kupovalo na doma. Firma se proto plánuje zaměřit hlavně na mladé.
První restaurace Dunkin’ Donuts se měla původně oficiálně otevřít dnes. Nakonec však bylo otevření posunuto až na 11. května, protože kvůli nedávnému přerušení leteckého provozu nad Evropou nedorazily včas některé obaly.