Až do konce tohoto roku má běžet v tištěných médiích její kampaň, kterou chce firma podle svého generálního ředitele Tomáše Blahuta vyzvat k odbourání předsudků vůči společenským menšinám, které v Česku stále přetrvávají. Kampaň používá slogan „Pozvěte přátele na večeři“, ilustrovaný mimo jiné skupinou romských hudebníků či dvojicí homosexuálů.
Kromě tištěných médií byla kampaň až do konce května tohoto roku k vidění také v České televizi v podobě dvou spotů, které vznikly pod taktovkou agentury Aimon. Tyto reklamy už neměly tak provokativní vyznění: v jednom ze spotů se u stolu k večeři sešli rockeři, ve druhém mladí lidé.
Na problémy některých sociálně menších skupin se v posledních letech zaměřilo víc kampaní. Významným projektem byla například sociální kampaň „Česká ghetta“, k jejíž realizaci se před více než dvěma lety spojily společnost Člověk v tísni, kapela Gulo Čar a společnost BigBoard Praha. Tento projekt si kladl za cíl přispět k likvidaci chudinských ghett. Koncem roku 2006 pak proběhla českými médii další kampaň „Hlídejte si své předsudky“, která byla součástí čtyřletého programu romské integrace.