Česká pojišťovna spustila minulý čtvrtek v televizi a na internetu svou novou kampaň, upozorňující na rychlé vyřízení škod. Reklama tak začíná záběrem na dvě nabouraná auta, která se zpětným chodem kamery „sama opraví“. Kampaň vytvořila agentura Mather Communications ve spolupráci s režisérem Tomášem Mašínem. Při natáčení, které se odehrávalo na jedné z křižovatek v pražských Holešovicích a trvalo zhruba den, nechali tvůrci skutečně nabourat dvě auta.
„Natáčelo se celkem na pět kamer. Auta do sebe narazila bez řidičů, s vypnutým motorem a odemčeným řízením. Rozjet auta na rychlost přes sto kilometrů v hodině na zhruba deseti metrech pomohly pneumatické lisy,“ řekla LN Jitka Tkadlecová z agentury Mather Communications.
Celý spot podle ní vznikal včetně pretestů a natáčení tři měsíce, trikové práce zhruba týden a postprodukce dva týdny.
Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání
Regionální mutace| Lidové noviny - Čechy