CAMBRIDGE, USA Nadace One Laptop per Child nechala „vzkřísit“ Johna Lennona pro svou novou kampaň „Laptop pro každé dítě“. Díky digitálním technologiím tak může legendární hudebník přesvědčovat v televizním spotu lidi, aby „změnili svět“ koupí levného notebooku pro děti z chudých částí světa. Nadace One Laptop per Child vznikla v roce 2005 a laptopy za méně než 200 dolarů začala vyrábět loni. Podle své tiskové zprávy umožnila distribuci více než sta tisíc laptopů dětem do Afghánistánu, Kambodže, Etiopie, Haiti, Mongolska a Rwandy. Pilotní laptopy jsou již v provozu v Peru, v Uruguayi i jinde. Počty jsou ale řádově nižší, než se předpokládalo ještě před rokem.
Lennon je mrtvý, přesto točí reklamy
CHARITA
Bankéřka, jež umožnila válku. Elvira Nabiullinová nahromadila Putinovi obrovské finanční rezervy
Putin chce vytvořit Eurasii s Moskvou jako centrem. Merkelová ho prokoukla, ale neměla dost odvahy, tvrdí Posselt

Mrtvé moře ve vaně: Kosmetika, díky které využijete sílu soli a bahna
V kosmetice Kawar najdete životadárné minerály z Mrtvého moře, které regenerují a zjemňují pleť. Sáhnout můžete po pleťové masce, krémech, ale i...