Úterý 24. května 2022, svátek má Jana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Lennon je mrtvý, přesto točí reklamy

Česko

CHARITA

CAMBRIDGE, USA Nadace One Laptop per Child nechala „vzkřísit“ Johna Lennona pro svou novou kampaň „Laptop pro každé dítě“. Díky digitálním technologiím tak může legendární hudebník přesvědčovat v televizním spotu lidi, aby „změnili svět“ koupí levného notebooku pro děti z chudých částí světa. Nadace One Laptop per Child vznikla v roce 2005 a laptopy za méně než 200 dolarů začala vyrábět loni. Podle své tiskové zprávy umožnila distribuci více než sta tisíc laptopů dětem do Afghánistánu, Kambodže, Etiopie, Haiti, Mongolska a Rwandy. Pilotní laptopy jsou již v provozu v Peru, v Uruguayi i jinde. Počty jsou ale řádově nižší, než se předpokládalo ještě před rokem.

Autor:

Půst, občas večeře, čtyři kávy denně. Jak jíst podle výživového poradce Havlíčka

Premium Strava ovlivňuje nejen naši váhu či kondici, ale i náladu a zdravotní stav. Ostatně až dvě třetiny všech nemocí mají...

Vláda má 20 korun z každého litru benzinu, říká šéf sítě levných čerpacích stanic

Premium Nikoho nenechají na pochybách, že tohle je nízkonákladová firma, kde se nehýří. Okázalost tu nemá místo. Spolumajitel...

Všechno vymyslela Škrlová. Je to hlava manipulace, říká režisér Síbrt

Premium Před patnácti lety Česko šokovala kuřimská kauza. Týrání malých chlapců nejbližšími příbuznými i podivná role „Aničky“....

Mrtvé moře ve vaně: Kosmetika, díky které využijete sílu soli a bahna
Mrtvé moře ve vaně: Kosmetika, díky které využijete sílu soli a bahna

V kosmetice Kawar najdete životadárné minerály z Mrtvého moře, které regenerují a zjemňují pleť. Sáhnout můžete po pleťové masce, krémech, ale i...