Čtvrtníčkův ironický výstup s psíky nakonec televizní diváky skutečně zaujal, ale ještě jinak: spustil obrovskou lavinu zájmu o předměty spojené s touto reklamou.
Největším hitem se samozřejmě stal miniaturní psík čivava ozdobený falešnými sobími parohy.
„Denně dostáváme desítky e-mailů se žádostí o zaslání spotu, plakátů falešného soba nebo parohů,“ říká Zuzana Doležalová z tiskového oddělení společnosti Vodafone.
Firma Vodafone, která s televizní reklamou na falešné soby přišla, se nakonec rozhodla zásobit své obchody nejen plakáty, ale i pohledy či samolepkami. Reklama ovšem zaujala diváky natolik, že její fanoušci mají kromě sobů, tedy čivav, zájem také o pletenou vestu, kterou má Petr Čtvrtníček v televizním spotu na sobě.
Mobilní operátor Vodafone hodlá nebývalého zájmu o reklamu ještě využít. V průběhu prosince rozjede další navazující promo akce. „V ulicích měst budeme rozdávat zájemcům tisíce sobích parohů,“ podotýká mluvčí společnosti.
Celý článek čtěte v dnešních Lidových novinách.
Největším hitem se samozřejmě stal miniaturní psík čivava ozdobený falešnými sobími parohy.
„Denně dostáváme desítky e-mailů se žádostí o zaslání spotu, plakátů falešného soba nebo parohů,“ říká Zuzana Doležalová z tiskového oddělení společnosti Vodafone.
Firma Vodafone, která s televizní reklamou na falešné soby přišla, se nakonec rozhodla zásobit své obchody nejen plakáty, ale i pohledy či samolepkami. Reklama ovšem zaujala diváky natolik, že její fanoušci mají kromě sobů, tedy čivav, zájem také o pletenou vestu, kterou má Petr Čtvrtníček v televizním spotu na sobě.
Mobilní operátor Vodafone hodlá nebývalého zájmu o reklamu ještě využít. V průběhu prosince rozjede další navazující promo akce. „V ulicích měst budeme rozdávat zájemcům tisíce sobích parohů,“ podotýká mluvčí společnosti.
Celý článek čtěte v dnešních Lidových novinách.